Włącz klientów do gry

Multipartnerski Program Promocji Sprzedaży

Dołącz do nas!

O Trilio

Trilio to nowatorski multibrandowy program promocji sprzedaży wykorzystujący angażujące mechanizmy grywalizacji, przeznaczony dla dynamicznych marek działających w różnych branżach.

Innowacyjność

Trlio łączy elementy programu lojalnościowego z mechanizmami grywalizacji sprawiając, ze codzienne zakupy stają się zabawą! Głównym nośnikiem programu jest aplikacja mobilna, pozwalająca Uczestnikom brać udział w grze cały czas!

Korzyści

Dzięki analizie preferencji zakupowych, program pomaga w tworzeniu personalizowanych ofert i promocji. Scenariusze grywalizacji dopasowane do oczekiwań Partnerów i preferencji Klientów sprawiają, że Trlio jest nie tylko świetną zabawą, ale też świetną formą zakupów!
Zostań Partnerem

i zaproś swoich Klientów do gry!

Korzyści dla Partnerów

Pozyskiwanie nowych użytkowników dzięki akcjom sprzedażowym prowadzonym przez operatora programu.

Obecność w komunikacji programu, w tym w launchowej kampanii ATL.

Dostęp do programów motywacyjnych dla pracowników Partnera.

Skontaktuj się z nami, aby poznać szczegóły oferty dla Partnerów.

Dostęp do bazy wiedzy o Użytkowniku Programu.

Wyłączność branżowa lub geograficzna.
Skontaktuj się z nami

i poznaj szczegóły programu

Kontakt:

Janusz Sobczyk
Manager ds. Programu Trilio
jsobczyk @lew.com.pl
600-029-094

Adres:
Grupa "LEW" S.A. (właściciel marki Trilio)
ul. Brzeźnicka 46 b
42-215 Częstochowa


© 2015 Trilio. Wszystkie prawa zastrzeżone